درباره ما

آغاز عصر دیجیتال و تغییر تاثیر آن در روابط ، خدمات و حتی فرهنگ اجتماعی مردم در تمام دنیا، افزایش سرعت تبادل اطلاعات و اهمیت پیدا کردن زمان در کنار تجربه زندگی دیجیتال به بشر ثابت کرده که دیگر نمیتوان زمان زیادی را برای کارهای روزمره از جمله خرید کالاهای مورد نیاز هدر داد، چرا که امروزه به لطف دنیای دیجیتال با چند کلیک از هر مکان و در هر زمان میتوان کالای مورد نظر را به راحتی و در محیطی امن تهیه کرد

مجموعه پردیس پازار فعالیت خود را از سال 1382 در زمینه‌ی فروش قطعات کامپیوتر به صورت فیزیکی و از سال 1397 به صورت آنلاین از طریق سایت pardispazar.com شروع نموده و نمایندگی رسمی پخش محصولات بسیاری از شرکت‌های ایرانی و خارجی را داشته و تا کنون به تمام شهرهای کوچک و بزرگ ایران ارسال کالا داشته و در این زمینه یکی از پیشتازهای این عرصه می باشد .

فروشگاه آنلاین پردیس پازار

مجموعه پردیس پازار ایجاد خریدی رضایت بخش در فضای اینترنتی را رکن اصلی توسعه‌ی فعالیت‌های خود قرار داده است و محلی مناسب برای اطلاع رسانی و خرید محصولات IT و لوازم جانبی است.

فروشگاه اینترنتی پردیس پازار ، بهترین مکان برای خرید اینترنتی شما در میهن پهناورمان ایران است. تمامی ایرانیان می توانند کالاهای الکترونیک مورد نیاز خود از قبیل لپتاپ، موبایل ، تبلت، قطعات کامپیوتر، انواع ساعت های هوشمند و کنسول بازی، ماشین های اداری، لوازم جانبی وهزاران قلم کالای متنوع را به صورت آنلاین خریداری کنند و به آسانی تحویل بگیرند.

بهترین کالاهای برند MSI و Glorious در کنار تبلت‌های خوش قیمت Lenovo و Asus انتخاب‌های متنوعی را در پردیس پازار فراهم کرده است. علاوه بر لوازم کالاهای آی تی ، تجهیزات گیمینگ ، آل این وان، انواع دوربین و کنسول بازی برای فرزندان عزیزتان برای انواع سلیقه ها در پردیس پازار در دسترس است. 

در هر کجا می توانید خوش قیمت ترین و جدیدترین محصولات گیمینگ را در پردیس پازار پیدا کنید . 

چشم انداز این فروشگاه «مرکز خرید 30 میلیون ایرانی» است و با تکیه بر اصول اخلاقی و ایجاد رابطه‌ای بادوام با مشتری، سعی دارد تا همواره حافظ ارزش پول مشتریان هنگام خرید از پردیس پازار باشد. شما می توانید به صورت آنلاین کالای مورد نظر خود را مشاهده و اطلاعات فنی دستگاه را دریافت و در صورت تمایل اقدام به خرید نمایید.

از اصول ما در فروشگاه اینترنتی پردیس پازار، جلب و حفظ رضایت شما دوستانی است که سرمایه های بزرگ این فروشگاه اینترنتی محسوب می شوید. در برابر قیمت های متغیر و گاهاً غیرمنصفانه بازار، ما در کنار شما هستیم و همواره در تلاشیم تا کالاهای با کیفیت را با گارانتی معتبر و به نازل ترین قیمت در دسترس شما عزیزان قرار دهیم. در پردیس پازار به معنای واقعی کلمه، همیشه حق با مشتری است.

با نظرات و پیشنهادات سازنده خود همراه ما باشید.

  • تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.
  • مجموعه پردیس پازار با مدیریت آقای امیر صدیقه عباسی امید دارد با عنایت پروردگار بتوانیم رضایت و اعتماد شما هموطنان گرامی را جلب کند. 

چرا باید بین این همه فروشگاه اینترنتی از پردیس پازار خرید کنم ؟

خب پاسخ اول و کاملا منطقی اینه که هیچ بایدی در کار نیست. و شما میتونید از هر فروشگاهی که شرایطش براتون مناسب تره خریدتون رو انجام بدید. اما ما در پردیس پازار سعی کردیم شرایطی رو فراهم کنیم که نسبت به رقبای خوب و البته قوی که در ایران وجود دارند برتری های خاص خودمون رو داشته باشیم.

  • قیمت کالا در فروشگاه اینترنتی پردیس پازار سعی میشه به گونه ای رقابتی تعیین بشه و به صورت روزانه قیمت های سایر فروشگاه های اینترنتی بررسی و قیمت گذاری مجدد انجام بشه تا بتونیم این اطمینان رو به مشتری های عزیزمون بدیم که دارن با مناسب ترین قیمت ممکن خریدشون رو انجام میدن.
  • با توجه به وجود بخش فنی مستقل در فروشگاه اینترنتی پردیس پازار این امکان برای خریداران وجود داره که علاوه بر خرید کالا میتونن امکان نصب نرم افزار ها و یا بازی های سفارشی رو داشته باشن.
  • فروشگاه اینترنتی پردیس پازار دارای نماد اعتماد الکترونیک هست که معتبرترین گواهینامه ممکن برای فروشگاه های اینترنتی کشور هست و تا حد بسیار بالایی خیال خریدار از بابت معتبر بودن فروشگاه راحت میکنه

مزایای خرید از سایت پردیس پازار

برای خرید از مجموعه پردیس پازار میتوانید به دفتر مرکزی سایت مراجعه کنید و یا اینکه مستقیما از فروشگاه اینترنتی پردیس پازار خریدتون رو انجام بدید که در صورت خرید اینترنتی مزایای زیر رو دارید :

  • قیمت پایین تر کالا نسبت به فروشگاه به دلیل ترغیب مخاطبین به استفاده از خرید آنلاین
  • ضمانت 7 روزه کالا ویژه تمامی فروشگاه های اینترنتی
  • خدمات نرم افزاری رایگان که بعد از خرید اینترنتی میتونید با تماس با واحد فروش از این امکان ویژه استفاده کنید
  • ارسال رایگان کالا برای هموطنان عزیز

البته هستند کسایی که هنوز با روند خرید اینترنتی آشنایی ندارند و از طرفی هم مایل به استفاده از خدمات سایت پردیس پازار هستند. این عزیزان میتونند با مراجعه به دفتر مرکزی پردیس پازار و بخش بازرگانی مجموعه از خدمات خرید آنلاین به صورت حضوری استفاده کنند.